.
ΣΥΝΤΟΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΓΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΕΠ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ»
Το έργο με τίτλο «Μέτρα αναμόρφωσης του αστικού οδικού περιβάλλοντος του Δήμου Δίου-Ολύμπου», και προϋπολογισμό μελέτης ποσού 1.913.626,84€ (με ΦΠΑ) αφορά σε μέτρα παρεμβάσεων που πρόκειται να γίνουν στο Αστικό Οδικό Περιβάλλον του Δήμου, ώστε να βελτιωθεί η οδική ασφάλεια του αστικού οδικού δικτύου, με τις αναγκαίες εργασίες βελτίωσης του οδοστρώματος, σε οικισμούς του Δήμου Δίου – Ολύμπου.
Με το συγκεκριμένο έργο προβλέπεται να γίνουν εργασίες επιφανειακής επίστρωσης επί παλαιού οδοστρώματος (με διατήρηση ή απομάκρυνση της υφιστάμενης) με τις προβλεπόμενες εργασίες υπερύψωσης και προσαρμογής των φρεατίων και εσχαρών όπου απαιτείται.
Συγκεκριμένα στους οικισμούς του Λιτοχώρου, Νέου Παντελεήμονα, Σκοτίνας και Νέων Πόρων προβλέπεται συμπλήρωση – ανακατασκευή της υποδομής του οδοστρώματος, όπως και επισκευή φθορών και αντικατάσταση της παλαιάς επιφανειακής ασφαλτικής στρώσης με νέα αντιολισθηρή όπου απαιτείται σύμφωνα με την μελέτη και την διάστρωση νέας ασφαλτικής στρώσης σε υπάρχοντες τσιμεντοστρωμένους δρόμους. Στα προαναφερόμενα χωριά το οδικό δίκτυο παρουσιάζει εκτεταμένες φθορές που έχουν προκύψει από την πολυετή φθορά των δρόμων που σε συνδυασμό με την ρίψη αλατιού τους χειμερινούς μήνες οδήγησε σε καταστροφή του οδικού δικτύου στις περιοχές αυτές, αλλά και η μη συντήρηση αυτών τις τελευταίες δεκαετίες οδήγησε στη σημερινή εικόνα των δρόμων αυτών.
Πρόκειται για οικισμούς των οποίων το αστικό οδικό δίκτυο παρουσιάζει έντονες κλίσεις (Λιτόχωρο, Νέος Παντελεήμονας, Σκοτίνα) και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι δρόμοι στο μεγαλύτερο μέρος τους είναι τσιμεντοστρωμένοι και παρουσιάζουν μεγάλες φθορές στο οδόστρωμα (λακκούβες, εκτεθειμένα χαλίκια σε όλη την επιφάνεια των δρόμων) που προκαλούν ζημιές σε οχήματα και επικινδυνότητα σε πεζούς. Επίσης αναγκαιότητα αντικατάστασης της επιφανειακής στρώσης οδοστρώματος παρουσιάζεται και στον τουριστικό οικισμό των Νέων Πόρων, όπου το οδικό δίκτυο είναι ασφαλτοστρωμένο, αλλά παρουσιάζει πολλές εκτεταμένες φθορές.
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στις εσχάρες υδροσυλλογής και τα καλύμματα φρεατίων ώστε να γίνει προσαρμογή αυτών στο υψόμετρο της τελικής επιφάνειας της ασφάλτου
Συνολικός Προϋπολογισμός Μελέτης: 1.913..626,84 €
Συνολικό Συμβατικό Ποσό: 1.588.484,79 €
Χρηματοδότηση: Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU, στο Πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0»
.